ליווי תהליכי סייבר

טרנספורמציה דיגיטלית אינה פוסחת כיום על אף ענף מקצועי בתעשייה. ארגונים רבים במשק מיישמים במהירות פתרונות חכמים ומבוססי נתונים על מנת לייעל תהליכים בארגון ולהבטיח שיעמדו היטב בתחרות האינטנסיבית בענף. זוהי ככל הנראה גם הסיבה לכך שנתונים נחשבים כיום למשאב היקר ביותר עלי אדמות. העובדה הזו מושכת לעתים קרובות גורמים עוינים אל המשאבים הדיגיטליים שלנו. האקרים הפועלים בשירות מתחרים, גורמים עוינים או מטעם עצמם, פועלים במוטיבציה הולכת וגוברת על מנת לשבש פעילות עסקית ולהניח את ידיהם על מידע יקר ערך. כדי להיאבק בתופעה זו שהופכת לאיום ממשי מתמיד, בוחרים ארגונים רבים לגייס מנהל אבטחת מידע (CISO) שיהיה אמון על הגנת הנתונים בארגון. כאן, נראה כיצד שירות CISO As a Service יכול להעניק ערך מוסף אדיר לארגון שלך.

מהו CISO AS a Service?
רובנו שמענו על העסקת סמנכ"ל כספים או CTO חיצוני בארגונים. כעת, מודל זה מגיע גם אל תחום אבטחת הסייבר, הזוכה כיום למעמד מרכזי באופן חסר תקדים. CISO as a service הוא מודל להעסקת מומחה מנהל אבטחת סייבר במיקור חוץ. פתרון זה מאפשר לארגונים יכולים לשכור CISO מנוסה בהתאם להיקף הפעילות הנדרש עבורם במקום להעסיק מומחה פנימי במשרד מלאה. שירות זה מאפשר לארגונים רבים שעד כה לא הרשו לעצמם להעסיק CISO לגייס את סל המיומנויות הנרחב של איש המקצוע שיסייע להם לסייע בזיהוי, הערכת והפחתת סיכונים ואיומי סייבר.

CISO AS a Service – מומחה סייבר שמנחה אותך בכל צעד
אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של השירות הוא שהארגון שלך מקבל גישה לידע ומומחיות בתחום אבטחת סייבר ברמת מומחה. CISO מביא עמו ניסיון רב בתחום ויעד נרחב במגוון האיומים, המגמות העדכניות ושיטות העבודה היעילות ביותר אל מול איומי סייבר. מנהלים אלו יוכלו לסייע לך ליישם אסטרטגיה יעילה המותאמת ליעדים העסקיים שלך וכל זאת מבלי להעסיק עובד במשרה מלאה.

חיסכון משמעותי בעלויות השוטפות
העסקת CISO במשרה מלאה עשויה לגבות משאבים יקרי ערך. מדובר באחת מהמשכורות הגבוהות ביותר בקרב ארגונים, בעיקר כאלו שעברו טרנספורמציה דיגיטלית. השכר הגבוה, הזכויות הסוציאליות ושאר העלויות הנלוות עשויות להגיע לסכומי עתק ולגרום לחברות רבות לוותר על העסקת מומחה כזה מטעמי עלויות. שימוש ב-CISO As a Service יאפשר לך ליהנות מכל היתרונות שבאיש המקצוע הזה בשבריר מהעלות הזו. ספקים המציעים שירות זה לרוב מציעים מגוון רחב של מודלים בתמחור גמיש המאפשר לך להתאים את השירות לצרכים הייחודיים שלך ולתקציב.

התאמת היקף השירותים לקצב צמיחת הארגון שלך
סביר מאוד להניח שצרכי הארגון שלך ישתנו לא מעט ככל שהוא יתפתח. ריבוי נקודות הקצה, מעבר לעבודה בסביבות ענן, הצורך בפלטפורמות דיגיטליות בסביבות מרובות משתמשים ושינויים רבים אחרים במערכות הדיגיטליות שלך, יביאו עמם גם אתגרי אבטחה חדשים. CISO חיצוני יאפשר לך לשנות את היקף השירות ומודל התמחור בהתאם לצרכים שלך כאן ועכשיו. הגמישות הזו תאפשר לך להסתגל במהירות לצרכים המשתנים ללא כל צורך לשאת בעלויות לפני שבאמת יידרשו.

ליהנות מהכלים העדכניים ביותר בתחום
CISO מאפשר לך להכיר מקרוב את פתרונות האבטחה המתקדמים ביותר וליישם טקטיקות מחוכמות המיישרות קו עם המגמות החדשניות ביותר שמיישמים כיום האקרים. מדי יום ביומו, גורמים עוינים אלו משפרים את אופני הפעולה שלהם. איש מקצוע אמין ומנוסה שילווה אותך, יאפשר לך להבטיח שהארגון שלך תמיד נשאר צעד אחד לפניהם.
כיום כשמתקפות סייבר נעשות מחוכמות מתמיד, אף ארגון אינו יכול להרשות לעצמו לשקוט על השמרים, שיתוף פעולה עם איש מקצוע שיסייע לך ליישם גישה יזומה לאבטחת סייבר, ימזער משמעותית את הסיכון שלך ליפול קורבן למתקפות ופגיעות במערכות הדיגיטליות שלך.

דיווח על אירוע סייבר

ניתן גם להשאיר פרטים ונחזור אליכם בהקדם: