DCOM מספקת שירותי מומחה ללקוחות ושותפים עסקיים במגון תצורות :
- כשירות משלים למחלקות IT פנים ארגוניות .
מצד אחד עלות מומחי סיסטם ואינטגרציה גבוהה , ומצד שני רוב הגדול של העבודה
והתמיכה בארגונים היא HELP DESK . לכן ארגונים רבים מעדיפים לבצע את ה תמיכה השוטפת ו HELP DESK ע"י עובדים שכירים של הארגון , ואת שירותי המומחה לתקלות מורכבות , ניהול מערכות קריטיות ושדרוגים לבצע מול מומחים חיצוניים .
בשיטה זו הלקוח חוסך מצד אחד עלויות גבוהות של מומחה שכיר שהוא לא מנצל אותו ברוב הזמן ,ומצד שני מרוויח צוות מומחים עם ידע עדכני וניסיון גדול עם גב של חברה . - שירותי מומחה פר פרויקט לשותפים עסקיים .
שותפים עסקיים המספקים שירותי תוכנה ,מערכות בקרה או שירותי מחשוב ותקשורת
מתעזרים בצוות המומחים שלנו לביצוע פרויקטים אצל לקוחות שלהם .
אנחנו יודעים לספק ללקוחות הקצה שלהם את הפתרון והביצוע בשמם תוך שמירת
האינטרסים של כל הצדדים .
ל DCOM שיתופי פעולה הדוקים וארוכי שנים עם שותפים עסקיים מובילים . - שירותי מומחה לסקר אתר ללקוח .
בימינו כל מנהל מבין את חשיבות מערכות המחשוב בעסק. כולנו מסכימים שלמערכות המחשוב תפקיד מרכזי בתפעול יעיל וטוב של כל עסק ולכן בעולם טכנולוגי שקצב השינויים בו גדול כל כך מומלץ אחד לתקופה לעצור ולבחון את מצב המערכות מחדש ולראות אם יש איפה לשפר.
מטרת סקירת המערכות היא לספק תמונת מצב מפורטת למנהלי החברה אודות מצב הטכנולוגיה ומערכות המחשוב בעסק.
תהליך סקירת המערכות כולל מספר שלבים מרכזיים:- לימוד הפעילות העסקית של הלקוח
- מיפוי מערכות המידע ותפקודם
- מיפוי וסרטוט תשתיות המחשוב \ שרתים ותקשורת
- איסוף נתונים על מבנה הארגוני
- מיפוי מערכות אבטחת המידע
- בחינת יכולות גיבוי והתאוששות מאסון
- בדיקת מערך הרשאות ומדיניות אבטחה פנימארגונית
- הכנת דוח מסכם למנהלים
- מתן המלצות לשיפור הליקויים בהתאם